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SUJET : Battlefield Bad Company 2

Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #21

  • DarkEvil37
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Il y en a certains qui souhaiterai faire un concours, entre LSD du:
meilleur planteur entre côtes:woohoo: , meilleur quad C4 (comme lamare!), roadkill, le plus grand nombre de tonneaux en hélico (bon courage:unsure: ) etc...
Et bien moi je commence avec le plus grand nombres de pose de charges, suivi de l'explosion des valises en une manche.
Je place la barre à 6 dans une manche.
Ensuite le plus grand nombres de cutage du même LSD dans une manche.
Je place la barre à 3. (pleur pas Sweet :P)
A vous maintenant.
Dernière édition: il y a 3 ans 9 mois par DarkEvil37.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #22

  • Darkyel
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"zise geyme rocse véri bocou" comme dirait l'Goofy :woohoo:
七度転んで八度立ち上がる (7 fois à terre, 8 fois debout)
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #23

  • lamare
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oki......

..............................

CONCOURE DU PLUS GROS FUMEUR

OBJECTIF/
détenir le plus grand nombre de kill
au lance grenades.........."Fumigènes"


..............................

Cpt-Lamare :4kill
commentaire : " je vise la médaille d'or au kill fumi"

................................



fin de transmission


cpt lamare

et je relève le défi de Napo mais je demande un screen a partir de maintenant.

MAINTENANT !!!!!
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #24

  • Napoleon37
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Salut, juste une question : Quel défi j'ai lancé ? Car j'en ai pas le souvenir, donc je pense pas que c'était moi ...
@+
PS : Je suis pas faché ;)
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #25

  • lamare
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ah oui.
pardon j'ai mal lu Napo.

Je voulais dire Hayate bien sur.

cpt-lamare

Heu non Sweet.
.... ou Aligator ?
..Flamby?..........Cigalou...?

...
...

Ha si !!!!

Darkevil !!!
Dernière édition: il y a 3 ans 9 mois par lamare. Raison: PASKEUUUU !!!!
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #26

  • DarkEvil37
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Comment faire un screen pour montrer 6 explosions de charges et avoir la preuve que non seulement c'est mes charges et prouver que c'est dans la même manche?:unsure:
Explique moi Lamare.:blink:
Ce que je peut dire, c'est que j'ai un témoin oculaire.B)
Il me semble que c'était Jeff.:(
Et lui en avait mis deux.
La puissance du, heu, des LSD!:woohoo:
Dernière édition: il y a 3 ans 9 mois par DarkEvil37.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #27

  • Hayate
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Le couteau est dépassé. Sa pauvre lame n'en peut plus de tous ces sauvages guerriers que sont les LSD... L'air de la machine est en route mes amis!
Une seule solution existe ... LA PERCEUSE! ... et ce n'est qu'un début ... https://www.youtube.com/watch?v=47YhxbVZ_Ig




PS: chantonner ceci est une obligation! https://www.youtube.com/watch?v=rI9yWNioGhs&feature=related
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 9 mois #28

  • DarkEvil37
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Moi j'ai battre un "petit" ratio (7).
Ainsi qu'un total de 26 médailles.
Dsl Lamare, mais tellement y en à, que ca rentre pas sur un seul screen;)
Et j'ai failli oublier, tuer 30 ennemis, à la suite, sans mourirB)
Dernière édition: il y a 3 ans 9 mois par DarkEvil37.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 8 mois #29

  • lamare
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Paf les gens.
Un gros patch arrive pour BFBC2.
Attention c'est du lourd.
Pour ceux qui ne "Spiq pas l'anglis" quelques points notables.
-Un nouveau serveur Browser.
-Une sauvegarde des reglages de perks.
-La correction des vitres des armes fixe sur DX9
_Et un équilibrage des armes (mais pas d'info la dessus,les changements vont rester secret afin de garantir un feedback honnete )


Here is the R7 client changelist.
MP – New Server browser
MP – Added 15 second spawn timer for Conquest/Rush gamemodes at the start of round to prevent high end machines getting the upper hand before other machines load in.
MP – Crash fixes relating to ALT+TAB at different times throughout the game
MP – Hang fix when trying to connect to a full server multiple times
MP – Deletion of soldiers now possible through the account pages in game
MP – Removed screen flash during loading
MP – Added support for colour blind players
MP – Fixed crashes relating to faulty server banners
MP – Servers closing during connection no longer cause the client to hang
MP – Auto team swap reflects correctly in the scoreboard
MP – Fixed scoreboards when switching teams before spawning
MP – Rush scoreboards fixed
MP – Veteran ranks no longer display as “12”
MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
MP – Logout/Login button correctly reflects the player status
MP – Added minimum number of players needed to start a round (you can still start playing and take objectives but you won't get any score until 4 or more players join the server)
MP – Isla Inocentes welcome message on the loading screen now fits the text box area
MP – Reduced the brightness in Russian vehicles
MP – Medic gadgets now display correctly if the defib is not unlocked
MP – Server filter options are remembered
MP – Punkbuster filter now works as intended
MP – Scroll bar no longer overlays the Join Server button in the friends list panel
MP – CANCEL server refresh is implemented
MP – Zooming in on a friendly using the SAIGA no longer causes the crosshair to disappear
MP – The chat no longer displays the incorrect player name when appearing
MP – FoV switches to the default value of 55 when entering vehicles to prevent graphical glitches caused by wider FoV settings. The custom FoV returns when exiting vehicles.
MP – FoV no longer causes the UAV station to rotate
MP – Fix to correctly display the unlock progression at the end of round
MP – Chat functionality will no longer freeze after writing a partial message at the end of round
MP – One account can no longer connect to the same server multiple times
MP – Squad Death Match is correctly named during loading
MP – Server browser no longer gets a bad FPS when filtering Conquest
MP – Server info banners correctly clear between displays
MP – Setting display settings which the system hardware can not handle no longer makes the game unusable
MP – Correct camera collision for vehicles' heavy machine gun
MP – Game no longer crashes if the player sends a message in the loading screen
MP – Trying to join a full server no longer causes the game to hang on Please Wait message
MP – Most server filter options are remembered it doesn't remember the setting in dropdowns
MP – Kit/gadget loadout saved between sessions
MP – Window on static guns is now transparent on DirectX 9 systems
SP – Fixed crashes when patching and trying to resume a campaign (there is now a message that you need to re-play the latest mission from the beginning)
SP – Fixed a crash after the “Upriver” mission end cinematic
SP – Supply create at “Resupply at Flynn’s create” objective now supplies weapon ammo
SP – Hang fix when reaching the objective “Destroy Enemy Zu23”
SP – Fixed hang after “Storm Cockpit” objective
SP Changed melee attack raycast to be detailed
SP – Game no longer crashes when transitioning between SP_03B to SP_04A when installed in Polish
SP – Game no longer crashes when killed by the first two enemies in the trenches on SP_01 when installed in Italian
SP – Updating to R7 will invalidate your single player save game. If you update you will need to play your last mission from the start. If you do not update you will not be able to play multiplayer.

Here is the R10 Server changelist
Punkbuster is required ON for ranked servers
Ranked servers cannot be started with a password
Autobalance message goes to text-chat instead of in the middle of the screen
Added weapon balance tweaks to a number of weapons – we are eagerly awaiting feedback!


Voilà.

Cpt-Lamare
"qui déteste Hayate pour qui le kill-smoke semble si facile."
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 8 mois #30

  • Hayate
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Moi je t'aime lamare :(
Merci pour l'up :)
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 8 mois #31

  • lamare
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En direct du blog BFBC2, les changements sur les armes.
Bon je me sent pas de tout vous traduire.
Mais je dirais juste:

"Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values."
==> Réduction des dégâts de base de la M60 et du XM8 pasque on le reconnait elles étaient un poil abusé par rapport au autres.

"Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry."
==> Reduction de l'aire d'effet lethal des grenades 40mm et du Carl Gustav pasque leur rôle et d'être des armes secondaire contre l'infanterie "

..... et je vais pas tout vous traduire non ?


As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update for PC.

Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.


Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

cpt lamare.

a ben en fin de compte Google veut bien vous le traduire.
Je vous le met la pour le LOL et peut être même pour l'info.


Comme demandé par la communauté, voici le exhaustive tous les changelist TTC mises à jour du solde versés dans le serveur de mise à jour pour PC R10.

Augmentation de la gamme de base de toutes les armes automatiques et semi-automatique pour lutter contre la plus cohérente de très près.
Légère augmentation des dommages de fusils semi-automatiques de plus longue portée pour une sortie plus de dégâts cohérente.

Augmentation de la précision du zoom éclatement et une diminution de la précision LMGs LMG lors du déplacement à réduire exécuter LMG et fusil.
Diminution des dommages de base de la M60 et LMGs XM8 à les mettre en conformité avec les valeurs d'autres dommages LMG.
Diminution de l'endommagement du PKM plus longue portée pour l'équilibre avec d'autres LMGs.
Augmentation des dégâts de base de la LMG Type88 à l'équilibre avec d'autres LMGs.

Un peu réduit les dégâts de base de la M16 et G3 pour équilibrer la gamme a augmenté.
Légère augmentation des dommages de l'AEK971, F2000, AN94, et AUG plus long terme à les harmoniser avec d'autres fusils d'assaut.

Réduction de la gamme de souffle mortel de la grenade 40mm et M2CG de mettre en évidence leur rôle comme une arme secondaire contre l'infanterie.
Réduit légèrement la portée maximale du fusil 40 mm à l'équilibre avec d'autres fusils de chasse.
Légèrement augmenté les dégâts de base de tours fusil de chasse et de réduire leur gamme de préciser la distance idéale lutter contre fusil de chasse.

Réduction des dégâts de base de la PP2000 pour équilibrer la gamme a augmenté.
Augmentation des dégâts de l'9A91 plus longue portée de l'équilibre de sa taille inférieure magazine.

Augmentation des dégâts et la portée de la M9, M93 pistolets pour les rendre plus désirables comme arme secondaire.
Augmentation de la portée du pistolet MP443 pour le rendre plus désirable comme une arme secondaire.
Augmentation des dégâts de la MP412 plus longue portée de l'équilibre de son faible taux d'incendie.
Réduit légèrement la cadence de tir du pistolet M1911 de l'équilibre avec d'autres pistolets.

Augmentation de la réparation et la vitesse de surchauffe de l'outil électrique. Maintenant surchauffe plus tôt, mais les réparations du même montant avant la surchauffe.
Augmentation du nombre de détecteurs de mouvement qui peut être porté de 2 à 3 et augmenté la vitesse de nouveaux capteurs qui sont acquis à partir de boîtes de munitions.
Considérablement augmenté la vitesse du projectile Tracer Dart pour le rendre plus efficace contre les cibles aériennes.
Augmentation du temps de rechargement de la grève de mortier et réduit les dégâts qu'elle fait pour beaucoup de véhicules blindés.
Diminution de la gamme de Bolt Action Sniper et Pump Shotgun tours Slug lors de l'utilisation de munitions pour une meilleure Magnum Kit équilibre, surtout dans Hardcore.
Légèrement augmenté sur la santé des soldats dans Hardcore pour une meilleure balance Kit.

Augmentation de l'intérêt de la spécialisation Medkit Heal + pour le rendre plus souhaitable que d'une spécialisation.
Diminution de l'avantage de véhicules Recharger vitesse de l'équilibre contre Spécialisations autre véhicule.
Légèrement diminué au profit de spécialisations de précision à un équilibre entre les changements à la gamme et de réglages de précision.


Correction d'un bug où le BMD3 prendrait des dommages supplémentaires à l'armure avant.
Réduction des dégâts explosive des canons hélicoptère d'attaque.
Augmentation des dégâts de canons de DCA contre toutes les cibles. Le canon AA devrait être beaucoup plus efficaces contre l'infanterie sur le port Valdez.

Ces changements finiront par faire leur chemin à la 360 et la PS3 que nous travaillons avec nos partenaires Microsoft et Sony de continuer à soutenir BFBC2 sur toutes les plateformes.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 8 mois #32

  • Bobours
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A quand un pacth spécial médic: 1 défibrilateur en arme principale, 1 en arme secondaire et à la place du couteau, un scapel !!
Je sais je rêve... :D
Il y a trop d'ours sur terre...
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 8 mois #33

  • lamare
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TING !

le patch du jour:

Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated
Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2
Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged
Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged
Server - Idle kick is controllable
Server - Profanity filter can be disabled
Server - Teamkill-kick system is controllable
Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level
Server - Infantry only mode available per-level
Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable
Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks
Server - Banlist can contain up to 10.000 entries
Server - reduced latency in packet handling

Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened
Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name
Admin Interface - events triggered when people spawn
Admin Interface - much more info on kills
Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round

Gameplay - Various minor level bugfixes
Gameplay - Helicopter handling has been tweaked
Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback
Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area
Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed
Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter
Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
Gameplay - Advanced Spotting scope works better
Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings
Server Browser – Added support for retrieving update progress
Server Browser - Now refreshes information
Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server
Server Browser - all settings are automatically saved between sessions
Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well

Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes
Client - Fixed some crashes
Client - Toggle/hold crouch is user controllable
Client - Toggle/hold zoom is user controllable
Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11
Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag
Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen
Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
Client - Improved Play Now functionality
Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards
Client - Any points you get while being dead will be added to your score
Client - Reduced negative mouse acceleration
Client - More informative disconnection/kick reasons

La traduction des points intéressant viendra dans la journée.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 8 mois #34

  • Hayate
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Bouh lamare le spammeur!!! ( merci quand même xD )
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 7 mois #35

  • lamare
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Bon de retour pour de nouvelles aventure.

-La semaine dernière a eu lieu une mise a jour en loucedé pour les consoles.
-Cette Maj à ;semblerait il; ajouté des bugs a Bad company 2 : les listes d'amis sont au fraises....enfin en partie car même si votre poteau (qui vous tien chaud) semble ne pas être en ligne vous pouvez quand même le rejoindre si il est jeu (c est claire hein ?).
-Et donc: la mise a jour que je vous ais parle le poste au dessus (je compte pas Hayaté, j'aime pas Hayaté il est plus gradé que moi) est retardé a la semaine prochaine ( enfin peut etre..... prions pour eviter le syndrome "Valve time").
-En conséquence et à fortuiri je vais vous éclairer sur cette Mise à jour et même tenter d'utiliser encore quelques mots classe.

Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated
>>Nous entrevoyons la possibilité de réduire certaine sources de lag et de "bande de scotchisation".

....snip 4 ligne de truc qui ne m'en bouge guère une.

Server - Profanity filter can be disabled
>>>Il vous sera possible (par un reglage serveur) de dé-censurer le papotage en ligne afin de pouvoir enfin traiter le sieur Hayate de festoyeur de semence de poney nain Moldave.

Server - Teamkill-kick system is controllable
Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level
>>>Un réglage serveur vous permettra de quantifier la quantité de tires-ami nécessaire à l'éjection d'un joueur, de plus l'on pourra régler la vitesse de la perte de ticket en mode rush et conquête.

Server - Infantry only mode available per-level
>>>Il sera possible de s'entre tuer sur des serveurs ou seul l'infanterie pourra entrer (sauf si elle met des baskets..non on entre pas avec des basket monsieur, et pas en short non plus.)

Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable
>>>L'on pourra configurer sur un serveur le délais de naissance en début de partie ou après un décès.

.....snip 4 lignes concernant les consoles Administrateur, car j'aime autant les Administrateur qu' Hayaté.

Gameplay - Helicopter handling has been tweaked
>>>Le pilotage de hélicoptère a été modifié.(oui c'est succin et pas très informatif.)

Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback
>>>De nouveau les armes vont subir quelque modifications suite au retour de la communauté des joueurs possédant un Ordinateur Personnel.

Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter
>>> Des mesures antimissile vont être installé sur les hélicoptère de combat.

Gameplay - Advanced Spotting scope works better
>>> L'équipement de tireur d'elite : " repérage avancé" vas être modifié afin de mettre des piles dedans... car sans pile il semblerait qu'il ne fonctionne pas de manière efficace.

Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)
>>>Le fait de planter un couteau dans le dos de votre voisin devrais de nouveau provoque sa mort a plus ou moins court terme (soit par hémorragie; soit des suite d'un choc anaphylactique.)

Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings
>>>Le "Melangeur de serveurs" devrais afficher les serveurs selon qu'il soit "Normaux", "Simplement Diffèrent"(Comme Hayaté),ou de "Cœur dur".

Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server
>>>Il sera possible de rejoindre une file d'attente si vous désirez rejoindre vos camarades alors que le champs de bataille est complet.

Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well
>>>Votre délais de réponse a l'internet sera affiche de manière plus régulière.

Client - Toggle/hold crouch is user controllable
Client - Toggle/hold zoom is user controllable
Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11
>>>Je n'ai simplement pas envie de vous le traduire.

Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
>>>Même dans les affres de la mort il vous sera possible d'émettre des doutes sur l' honnêteté des compétence d'Hayate au cour d'une partie.

Client - Any points you get while being dead will be added to your score
>>>Par dela la mort vos action seront récompense et s'ajouteront a votre évaluation.

Client - Reduced negative mouse acceleration
>>>L'accélération négative de votre sourie vas être réduite.

Cpt-Lamare
"LAUL JATTAN VO COM,VOU AN PENSAI KOI DE LA MISE A JOUR §§§"

KIKOO MDR ON SVOA EN JEUX LOL §§§§
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 7 mois #36

  • Hayate
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Lamare... Prout!
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 7 mois #37

  • lamare
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planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=162635

Mhmmm.

Mais bon la je vais dodo donc la traduction c est pour bientot.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 6 mois #38

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En provenance du forum dédie BFBC2 d'EA :

As long as this continues we are aiming to release on Wednesday (23rd) of next week. However this is dependant on how fast we can gain approval the patch is compliant with Steam. If that approval does not come quick enough the release will slip to the Monday (28th) of the week after (as it is a red day in Sweden on Friday next week and we don't release patches at the end of working weeks).

Donc la semaine prochaine, sauf pépins ( Steam qui n'approuve pas le patch/grève roumaine / fin du monde.... )

Le texte complet içi :

forums.electronicarts.co.uk/battlefield-...5-patch-release.html

cpt-lamare
"joueur vanilla BFBC2 qui retourne découvrir les joies du squad rush en H4RC00oR "

ps: Sans rire le squad rush en hardcore , avec des aminches sous TS et en la jouant fine, c'est sympa comme tout.
pps : SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
pps: 222 §§§§§
Dernière édition: il y a 3 ans 6 mois par lamare.
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 6 mois #39

  • SweetFire
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Je confirme, le Squad Rush ça rooooooooooooooxe !!!
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Re:Battlefield Bad Company 2 il y a 3 ans 6 mois #40

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OYEZ OYEZ !!!!



Default Client R8 and Server R15 - Release info
After a lot of trials and tribulations, all versions of the game client has now completed QA successfully.
We will do no more testing on it.

All game servers will need to be taken down for updates. The maintenance period starts on Wednesday Jun 30th at 07:00AM (GMT+2). Most of them should be back up by 11:00AM (GMT+2).

During this time window, we will also release the new game client.

Check back after 11:00AM (GMT+2), and try out the new game client!



Et cela vient de là:Un-Lien-Pratique-Vers-Le-Site-A-eA
...
donc voilà.

Cpt-lamare.

.....heu stout...

à si; un gif
là:

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